четвер, 27 листопада 2014 р.

Самоосвітня діяльність

План самоосвіти
вчителя музики та художньої культури
Вернидуб Ганни Леонідівни
№ з/п
Назва заходу
Дата
Література
Форма опрацювання
Розділ 1. Вивчення нормативних документів

1.     
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти.
Серпень
Нормативні документи
Конспект
2.     
Державна програма Діти України

Вересень
Текст Програми
Тези
3.    2.
Про вимоги до викладання музики в 2014/2015 н.р.

Вересень
Рекомендації МОН України
Конспект
4.    3.
Про вимоги до викладання художньої культури в 2014/2015 н.р.

Вересень
Рекомендації МОН України
Конспект
5.    4.
Інструкція з ведення класних журналів учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Вересень
Рекомендації МОН України
Конспект
6.    5.
Навчальні програми для ЗНЗ із навчанням українською мовою
Вересень
Лист МОН України
Конспект
Розділ 2. Науково – теоретична підготовка

1.     
Робота над  індивідуальною методичною проблемою.
Постійно
Фахові періодичні видання
Конспекти
напрацювань
Картотека статей
2.    1.
Поняття про здібності, творчу особистість.
Жовтень
Фахові періодичні видання
Тези
3.    2.
Оволодіння програмами для конвертації відео та аудіо файлів: Pazera Video Converters Suite,  Format Factory,  MediaCoder.
Протягом року
Інтернет ресурси
Ознайомлення,
практичне застосування
4.    3.
Підвищення психолого – педагогічного рівня
Постійно
Фахові періодичні видання
Тези
5.     
Оволодіння програмою  TimeFactory  для зміни темпу і  тональності  аудіо файлів
Протягом року
Інтернет ресурси
Ознайомлення,
практичне застосування
6.    4.
Інноваційні технології, що використовуються в навчальній діяльності
Постійно
Фахові періодичні видання
Картотека статей
Розділ 3. Методика викладання предмета. Робота над темою із самоосвіти.

1.     
Опрацювання навчальних програм з музичного мистецтва та художньої культури.
Серпень
Міністерські документи
Складання календарно-тематичних планів
2.     
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу
Серпень
Інструкції
Конспект
3.     
Більш ефективно і наочно вести вчительську документацію, звітність і моніторинг при роботі над методичною проблемою.
Постійно
Фахова література
Ретельне ведення документації
4.     
Створення  персонального сайту  для обміну  досвідом та інформацією.
Вересень
Фахова література
Робота над дизайном сайту, наповнення матеріалами
5.     
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи.
Вересень
Фахова література
Складання календарно-тематичних планів
6.     
Розробка комплекту роздаткового матеріалу «Творчі завдання» з художньої культури та музичного мистецтва.
Жовтень
Папка
Виготовлення роздаткового
матеріалу
7.    1.
Шляхи підвищення ефективності уроків музики та художньої культури
Вересень
Фахова література
Конспект
8.    2.
Позакласна робота з предмета


За планом
Папка
Накопичення матеріалів
9.     
Оформлення куточка мистецтва.
Жовтень
Фахова література
Естетичне оформлення
матеріалів
10.                       3.
Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду
Постійно
Фахова література
Картотека
11.                       4.
Творча робота з учнями
За планом
Папка
Накопичення матеріалів

Розділ 4. Робота над проблемою НВК Формування ключових компетентностей учнів на основі особистісно – діяльнісного підходу до навчання і виховання
1.     
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми школи.
Постійно
Інтернет ресурси
Конспект,
копія  роботи
2.    1
Виступи на педрадах
Відповідно до плану школи


3.    2
Участь у ШМО вчителів початкових класів
Відповідно до плану школи, ШМО

Доповідь












ЗОШИТ  САМООСВІТИ



 вчителя музичного мистецтва
та художньої культури
Степового навчально – виховного комплексу
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –
дошкільний навчальний заклад»

Вернидуб Ганни Леонідівни









Діагностична карта


Основні напрями
діяльності педагога

Потребує
методичної
допомоги

На
достатньому рівні

Заслуговує
на увагу

1

Комплексне планування виховання, навчання і розвитку учнів




+
2

Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу



+

3

Методи активізації пізнавальної діяльності




+
4

Особистісно зорієнтоване навчання


+


5

Оптимальний вибір типу і структури уроку



+

6

Розвиток творчих здібностей учнів‚ творчого мислення



+

7

Гуманізація стосунків з дітьми

+



8

Робота з обдарованими дітьми



+

9

Ступінь впливу вчителя на учнів




+
10

Нестандартні форми уроку

+



11

Використання принципів нових технологій



+

12

Науковий рівень викладання предметів.
Основні напрями діяльності педагога.

+



13

Самоосвіта



+

14

Ведення шкільної документації



+

15

Курсова перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань

+




Індивідуальний творчий план

Розділи

Зміст роботи
1.     
Підвищення фахового
рівня
Використання фахових журналів - «Вчитель музичного мистецтва», «Музичний керівник», використання сучасного нотного матеріалу.
Обговорення проблеми на форумах, конференціях Інтернету з
педагогами, які працюють над
аналогічними проблемами.
2.     
Науково-методична
робота з предмета.
Інноваційні технології.
Педагогічна проблема: «Розвиток творчих здібностей школярів
засобами музичного мистецтва».
Використання ІКТ на уроках. Проведення дослідження «Ефективність навчання учнів на уроках музичного мистетва з використанням ІКТ».
Виступи на педагогічних радах, засіданнях ШМО та районних сексійних засіданнях.
Написання рекомендацій з науково-методичної проблеми

3.     
Позакласна робота з
предмета.
Участь у проведенні загальношкільних свят, загальношкільних лінійок, участь в організації і проведенні районних семінарів, конкурсів на базі
Степового НВК
Організація та робота гуртка
«Вокальний спів».
Проведення тижня музичного
мистецтва.
4.     
Вивчення та
запровадження передового педагогічного досвіду.
Вивчення досвіду роботи вчителя
музичного мистецтва та художньої культури Созонівського НВК –
Грищук М.В., вчителя музичного
мистецтва Кіровоградського ЗНЗ  - «Надія» - Калашнікової О.В.

5.     
Підвищення
психолого-педагогічного рівня.
Ознайомлення із нормативами та
 санітарними вимогами щодо роботи учнів на уроках музичного
 мистецтва.
Проведення моніторингу рівня
зацікавленості у творчому розвитку учнів на уроках музичного 
мистецтва та художньої культури із використанням ІКТ.

6.     
Творча робота з класом, батьками.
Організація та проведення музичних вечорів, годин спілкування із
музикою.
Створення сторінки для батьків на особистому блозі.











Методична карта вчителя

Прізвище, ім’я, по батькові
Вернидуб Ганна Леонідівна
Рік народження
1989 рік
Освіта
КДПУ ім..В.Винниченка. Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Музична педагогіка і виховання».
Кваліфікація: «Вчитель музики, етики, естетики та художньої культури
основної і старшої школи»
Посада
Вчитель музичного мистецтва та
художньої культури
Який предмет викладає,     в яких класах
Музичне мистецтво – 1-8 класи.
Художня культура – 9-11 класи
Педагогічний стаж
4 роки
Атестація
Проатестована у 2012 році.
Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст другої категорії»
Нагороди та заохочення
Диплом переможця районного конкурсу молодих вчителів «Педагогічна надія»; диплом за активну участь та перемогу в обласному конкурсі «Міс Освітянка - 2012»;
Грамота комунального закладу «НВО – школа козацько-лицарського виховання №21 – суспільно-гуманітарний ліцей – ДНЗ Кіровоградської міської ради
Кіровоградської області»  за високий рівень професіоналізму в музично-естетичному вихованні дітей.
Час і місце проходження курсової перепідготовки













Матеріали, оформлені для кабінету

Наочність та матеріали
1.          
Стенд «Музичний острівець»
2.          
Стенд «Пізнаємо світ музики»
3.          
Стенд «Швидкість руху – річ важлива!
В країні гучно-тихої луни!»
4.          
Комплект наочних посібників. Про музичні
 інструменти.– Х.:Вид-во «Ранок», 2013.
5.          
Диск «Вчимося розрізняти звучання інструментів»
6.          
Комплект плакатів «Музика». – Х.: ТОВ «АН ГРО ПЛЮС», 2014.
7.          
Наочність – портрети зарубіжних та українських композиторів.
8.          
Збірки нотного матерілу для 1-11 класів.
9.          
Диски – нотний матеріал для слухання та вокально-хорової роботи для 1-11 класів.
10.      
Комплект наочностей – «Засоби музичної виразності»
11.      
Музича книжка «Вчимося писати та співати ноти. У будиночку сети нот»
12.      
Комплект наочних посібників. Види мистецтв – традиційні. Сучасні. Декоративно-прикладні. – Х.: ПП «АН ГРО ПЛЮС», 2013
13.      
Спеціалізований журнал «Музичний керівник». – ТОВ «Видавничий будинок»
14.      
Спеціалізований журнал «Учитель музичного мистецтва». – ТОВ «Видавничий будинок»
15.      

16.      

17.      

18.      

19.      

20.      

21.      

22.      

23.      

24.      

25.      

26.      

27.      

28.      

29.      

30.      

32.




Перспективний план самоосвіти на 2012-2015 рр.

№ п/п
                           Зміст роботи
Термін виконання
Примітки
1.
Робота над методичною проблемою Розвиток творчих здібностей школярів засобами музичного мистецтва.

До 2015 р.

2.
Виступи на МО вчителів початкових класів, на педрадах.
Відповідно до плану школи, плану ШМО

3.
Опрацювання нормативних документів.

Постійно

4.
Участь у предметному тижні.
Відповідно до плану школи

5.
Робота з обдарованими дітьми, підготовка до участі в конкурсах.

Постійно

6.
Знайомство з новинками літератури, фаховою періодикою, методичними рекомендаціями тощо.

Постійно

7.
Впровадження інноваційних технологій  в організацію роботи.

Постійно

8.

Підвищення  кваліфікації, методичної грамотності.


Постійно

















Річний план самоосвіти вчителя 
Музики та художньої культури на 2014 – 2015 н. р.

Проблема: Розвиток творчих здібностей школярів засобами музичного мистецтва

№ з/п
Зміст
Термін
1.
Систематична самоосвіта з питань новітніх технологій, ознайомлення з науковою і періодичною пресою.

Протягом року
2.
Виступ  на ШМО вчителів початкових класів з доповіддю «Використання ІКТ для створення сучасного уроку з музичного мистецтва».

Відповідно до плану ШМО
3.
Формування творчих здібностей школярів:
·       Вокально-хорова робота;
·       Імпровізація;
·       Голосові ігри, мовні вправи;
·       Цікавий підбір репертуару;
·       Пластична імпровізація;
·       Учбово-ігрова діяльність.

Протягом року
4.
Формування пізнавальної активності учнів через:
1)    впровадження інтерактивних методів навчання;
2)    участь в конкурсах;

Протягом року
7
Проведення музичних вікторин.

Протягом року






Немає коментарів:

Дописати коментар