План самоосвіти
вчителя музики
та художньої культури
Вернидуб
Ганни Леонідівни
№ з/п
|
Назва заходу
|
Дата
|
Література
|
Форма опрацювання
|
|
Розділ 1. Вивчення нормативних документів
|
|||||
1.
|
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових
документів з питань освіти.
|
Серпень
|
Нормативні документи
|
Конспект
|
|
2.
|
Державна програма “Діти України”
|
Вересень
|
Текст Програми
|
Тези
|
|
3. 2.
|
Про вимоги до викладання музики в 2014/2015 н.р.
|
Вересень
|
Рекомендації МОН України
|
Конспект
|
|
4. 3.
|
Про вимоги до викладання художньої культури в
2014/2015 н.р.
|
Вересень
|
Рекомендації МОН України
|
Конспект
|
|
5. 4.
|
Інструкція
з ведення класних журналів учнів 1-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів
|
Вересень
|
Рекомендації МОН України
|
Конспект
|
|
6. 5.
|
Навчальні програми для ЗНЗ із навчанням
українською мовою
|
Вересень
|
Лист МОН України
|
Конспект
|
|
Розділ 2. Науково – теоретична підготовка
|
|||||
1.
|
Робота над
індивідуальною методичною проблемою.
|
Постійно
|
Фахові періодичні видання
|
Конспекти
напрацювань
Картотека статей
|
|
2. 1.
|
Поняття про здібності, творчу особистість.
|
Жовтень
|
Фахові періодичні видання
|
Тези
|
|
3. 2.
|
Оволодіння програмами для конвертації відео та
аудіо файлів: Pazera Video Converters Suite,
Format Factory, MediaCoder.
|
Протягом року
|
Інтернет ресурси
|
Ознайомлення,
практичне
застосування
|
|
4. 3.
|
Підвищення психолого – педагогічного рівня
|
Постійно
|
Фахові періодичні видання
|
Тези
|
|
5.
|
Оволодіння програмою TimeFactory для зміни
темпу і тональності аудіо файлів
|
Протягом року
|
Інтернет ресурси
|
Ознайомлення,
практичне
застосування
|
|
6. 4.
|
Інноваційні технології, що використовуються в
навчальній діяльності
|
Постійно
|
Фахові періодичні видання
|
Картотека статей
|
|
Розділ 3. Методика викладання предмета. Робота над темою
із самоосвіти.
|
|||||
1.
|
Опрацювання навчальних програм з музичного
мистецтва та художньої культури.
|
Серпень
|
Міністерські документи
|
Складання календарно-тематичних
планів
|
|
2.
|
Опрацювання інструкцій та
методичних рекомендацій щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу
|
Серпень
|
Інструкції
|
Конспект
|
|
3.
|
Більш ефективно і наочно вести вчительську
документацію, звітність і моніторинг при роботі над методичною проблемою.
|
Постійно
|
Фахова література
|
Ретельне
ведення документації
|
|
4.
|
Створення
персонального сайту для
обміну досвідом та інформацією.
|
Вересень
|
Фахова література
|
Робота над дизайном сайту,
наповнення матеріалами
|
|
5.
|
Планування самоосвітньої діяльності у
відповідності до плану науково-методичної роботи школи.
|
Вересень
|
Фахова література
|
Складання календарно-тематичних
планів
|
|
6.
|
Розробка комплекту роздаткового матеріалу
«Творчі завдання» з художньої культури та музичного мистецтва.
|
Жовтень
|
Папка
|
Виготовлення роздаткового
матеріалу
|
|
7. 1.
|
Шляхи підвищення ефективності уроків музики та
художньої культури
|
Вересень
|
Фахова література
|
Конспект
|
|
8. 2.
|
Позакласна робота з предмета
|
За планом
|
Папка
|
Накопичення матеріалів
|
|
9.
|
Оформлення куточка мистецтва.
|
Жовтень
|
Фахова література
|
Естетичне оформлення
матеріалів
|
|
10.
3.
|
Вивчення та запровадження передового
педагогічного досвіду
|
Постійно
|
Фахова література
|
Картотека
|
|
11.
4.
|
Творча робота з учнями
|
За планом
|
Папка
|
Накопичення матеріалів
|
|
Розділ 4. Робота над проблемою НВК “Формування ключових компетентностей учнів на основі
особистісно – діяльнісного підходу до навчання і виховання”
|
|||||
1.
|
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших
педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми школи.
|
Постійно
|
Інтернет ресурси
|
Конспект,
копія роботи
|
|
2. 1
|
Виступи на педрадах
|
Відповідно до плану школи
|
|||
3. 2
|
Участь у ШМО вчителів початкових класів
|
Відповідно до плану школи, ШМО
|
Доповідь
|
||
ЗОШИТ
САМООСВІТИ
вчителя музичного
мистецтва
та художньої культури
Степового навчально – виховного
комплексу
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
–
дошкільний навчальний заклад»
Вернидуб
Ганни Леонідівни
Діагностична карта
№
|
Основні напрями
діяльності педагога
|
Потребує
методичної
допомоги
|
На
достатньому рівні
|
Заслуговує
на увагу
|
1
|
Комплексне планування виховання, навчання і
розвитку учнів
|
+
|
||
2
|
Вміння планувати урок на основі
психологічних особливостей класу
|
+
|
||
3
|
Методи активізації пізнавальної діяльності
|
+
|
||
4
|
Особистісно зорієнтоване навчання
|
+
|
||
5
|
Оптимальний вибір типу і структури уроку
|
+
|
||
6
|
Розвиток творчих здібностей учнів‚ творчого
мислення
|
+
|
||
7
|
Гуманізація стосунків з дітьми
|
+
|
||
8
|
Робота з обдарованими дітьми
|
+
|
||
9
|
Ступінь впливу вчителя на учнів
|
+
|
||
10
|
Нестандартні форми уроку
|
+
|
||
11
|
Використання принципів нових технологій
|
+
|
||
12
|
Науковий рівень викладання предметів.
Основні напрями діяльності педагога.
|
+
|
||
13
|
Самоосвіта
|
+
|
||
14
|
Ведення шкільної документації
|
+
|
||
15
|
Курсова перепідготовка, виконання до- і
післякурсових завдань
|
+
|
Індивідуальний творчий план
№
|
Розділи
|
Зміст
роботи
|
1.
|
Підвищення
фахового
рівня
|
Використання фахових журналів - «Вчитель музичного
мистецтва», «Музичний керівник», використання сучасного нотного матеріалу.
Обговорення проблеми на форумах,
конференціях Інтернету з
педагогами, які працюють над
аналогічними проблемами.
|
2.
|
Науково-методична
робота з
предмета.
Інноваційні
технології.
|
Педагогічна проблема: «Розвиток
творчих здібностей школярів
засобами музичного мистецтва».
Використання ІКТ на уроках.
Проведення дослідження «Ефективність навчання учнів на уроках музичного
мистетва з використанням ІКТ».
Виступи на педагогічних радах,
засіданнях ШМО та районних сексійних засіданнях.
Написання рекомендацій з
науково-методичної проблеми
|
3.
|
Позакласна
робота з
предмета.
|
Участь у проведенні загальношкільних свят, загальношкільних лінійок,
участь в організації і проведенні районних семінарів, конкурсів на базі
Степового НВК
Організація та робота гуртка
«Вокальний спів».
Проведення тижня музичного
мистецтва.
|
4.
|
Вивчення та
запровадження
передового педагогічного досвіду.
|
Вивчення
досвіду роботи вчителя
музичного
мистецтва та художньої культури Созонівського НВК –
Грищук
М.В., вчителя музичного
мистецтва
Кіровоградського ЗНЗ - «Надія» -
Калашнікової О.В.
|
5.
|
Підвищення
психолого-педагогічного
рівня.
|
Ознайомлення
із нормативами та
санітарними вимогами щодо роботи учнів на
уроках музичного
мистецтва.
Проведення
моніторингу рівня
зацікавленості
у творчому розвитку учнів на уроках музичного
мистецтва
та художньої культури із використанням ІКТ.
|
6.
|
Творча
робота з класом, батьками.
|
Організація та проведення музичних вечорів, годин спілкування із
музикою.
Створення сторінки для батьків на особистому блозі.
|
Методична карта
вчителя
Прізвище,
ім’я, по батькові
|
Вернидуб Ганна Леонідівна
|
Рік
народження
|
1989 рік
|
Освіта
|
КДПУ ім..В.Винниченка. Спеціальність:
«Педагогіка і методика середньої освіти. Музична педагогіка і виховання».
Кваліфікація: «Вчитель музики, етики,
естетики та художньої культури
основної і старшої школи»
|
Посада
|
Вчитель музичного мистецтва та
художньої культури
|
Який
предмет викладає, в яких класах
|
Музичне мистецтво – 1-8 класи.
Художня культура – 9-11 класи
|
Педагогічний
стаж
|
4 роки
|
Атестація
|
Проатестована у 2012 році.
Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст другої
категорії»
|
Нагороди та
заохочення
|
Диплом переможця районного конкурсу молодих
вчителів «Педагогічна надія»; диплом за активну участь та перемогу в обласному
конкурсі «Міс Освітянка - 2012»;
Грамота комунального закладу «НВО – школа
козацько-лицарського виховання №21 – суспільно-гуманітарний ліцей – ДНЗ
Кіровоградської міської ради
Кіровоградської області» за високий рівень професіоналізму в
музично-естетичному вихованні дітей.
|
Час і місце
проходження курсової перепідготовки
|
Матеріали,
оформлені для кабінету
№
|
Наочність
та матеріали
|
1.
|
Стенд «Музичний острівець»
|
2.
|
Стенд «Пізнаємо світ музики»
|
3.
|
Стенд «Швидкість руху – річ важлива!
В країні гучно-тихої луни!»
|
4.
|
Комплект наочних посібників. Про музичні
інструменти.–
Х.:Вид-во «Ранок», 2013.
|
5.
|
Диск «Вчимося розрізняти звучання інструментів»
|
6.
|
Комплект плакатів «Музика». – Х.: ТОВ «АН ГРО ПЛЮС»,
2014.
|
7.
|
Наочність
– портрети зарубіжних та українських композиторів.
|
8.
|
Збірки
нотного матерілу для 1-11 класів.
|
9.
|
Диски
– нотний матеріал для слухання та вокально-хорової роботи для 1-11 класів.
|
10.
|
Комплект
наочностей – «Засоби музичної виразності»
|
11.
|
Музича
книжка «Вчимося писати та співати ноти. У будиночку сети нот»
|
12.
|
Комплект
наочних посібників. Види мистецтв – традиційні. Сучасні.
Декоративно-прикладні. – Х.: ПП «АН ГРО ПЛЮС», 2013
|
13.
|
Спеціалізований
журнал «Музичний керівник». – ТОВ «Видавничий будинок»
|
14.
|
Спеціалізований
журнал «Учитель музичного мистецтва». – ТОВ «Видавничий будинок»
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|
21.
|
|
22.
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
|
26.
|
|
27.
|
|
28.
|
|
29.
|
|
30.
|
|
32.
|
Перспективний план самоосвіти на
2012-2015 рр.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітки
|
1.
|
Робота над
методичною проблемою “Розвиток творчих здібностей школярів засобами музичного
мистецтва”.
|
До 2015 р.
|
|
2.
|
Виступи на МО вчителів початкових класів, на педрадах.
|
Відповідно до
плану школи, плану ШМО
|
|
3.
|
Опрацювання
нормативних документів.
|
Постійно
|
|
4.
|
Участь у
предметному тижні.
|
Відповідно до
плану школи
|
|
5.
|
Робота з
обдарованими дітьми, підготовка до участі в конкурсах.
|
Постійно
|
|
6.
|
Знайомство з новинками літератури, фаховою періодикою, методичними
рекомендаціями тощо.
|
Постійно
|
|
7.
|
Впровадження
інноваційних технологій в організацію
роботи.
|
Постійно
|
|
8.
|
Підвищення кваліфікації,
методичної грамотності.
|
Постійно
|
Річний план самоосвіти вчителя
Музики та художньої культури на 2014 – 2015 н. р.
Проблема: “Розвиток творчих
здібностей школярів засобами музичного мистецтва”
№ з/п
|
Зміст
|
Термін
|
1.
|
Систематична самоосвіта з питань новітніх
технологій, ознайомлення з науковою і періодичною пресою.
|
Протягом року
|
2.
|
Виступ на
ШМО вчителів початкових класів з доповіддю «Використання ІКТ
для створення сучасного уроку з музичного мистецтва».
|
Відповідно до плану ШМО
|
3.
|
Формування творчих
здібностей школярів:
· Вокально-хорова робота;
· Імпровізація;
· Голосові ігри, мовні вправи;
· Цікавий підбір репертуару;
· Пластична імпровізація;
· Учбово-ігрова діяльність.
|
Протягом року
|
4.
|
Формування пізнавальної активності учнів через:
1) впровадження
інтерактивних методів навчання;
2) участь в конкурсах;
|
Протягом року
|
7
|
Проведення музичних вікторин.
|
Протягом року
|
Немає коментарів:
Дописати коментар